neděle 22. června 2014

To nejlepší.

Tenhle článek asi nezaujme úplně každého, ale budu ráda za váš názor.
Každý člověk má nějaký zájem a jeho to zcela jeho volba. Já si vybrala tanec. A vybrala jsem si zrovna né lehký tanec. Ale obdivuju i jiné tance. Obdivuju americké pouliční machry točící se na hlavě, černochy, kteří svým tělem zatančí něco co nikdo nechápe, ale nejvíc obdivuju baletky. Balet, který jsem si sama vybrala. Není to nic lehkého, ale když umíš je to něco krásného. Obdivuju lidi, kteří si šli za svým a s baletem na podiu něco dokázali. Obdivuju baletky jak snadno točí piruety, skáčou nepochopitelné skoky a jen tak si stojí na špičkách. A i když to vypadá, že je to pro ně bezbolestné, je to bolestné a to docela hodně. Jaké úsilí jim muselo dát se to naučit, ale nejen úsilí, ale i čas. Už jen když se podíváte na ty sedřené vypracované nohy, je na nich vidět velký kus práce. A ať už jsou z toho jakkoliv zničení, mají radost z toho co dokázali, Dokázali něco co jen tak někdo nedokáže, co se jen tak někdo nenaučí a co jen tak někdo nezvládne. Chápu, že většina nemáte proč je obdivovat, ale já mám. Já je mám obdivovat za hodně. Za to co ze sebou dokázali, protože vím jaké úsilí dalo mě, abych dokázala aspoň to něco málo co umím a proto si nedokážu představit co oni museli dělat proto, aby dokázali to, co umí. A že to co umí, je dokonalé.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥