pátek 18. července 2014

Mastné vlasy.


Tento článek je pro můj blog trošku mimo čáru, ale proč to taky nezkusit a nepodělit se o zkušenost. Asi jako mnoho holek a možná i kluků, mám problém s mastícími se vlasy a to už delší dobu. Jako malé mi to bylo úplně jedno a umyla si vlasy, jen když mi mamka řekla. Postupem času jsem si je začala mýt ob den, to, ale po letech také nestačilo, takže jsem musela mýt každý den. Ještě teď si pamatuju, jaké jsem z toho měla asi v devíti letech trauma:D Mamka mi řekla, že to máme prostě v rodině, tak jsem se s tím jako správná holka srovnala a každý den si prostě myla vlasy.




Nedávno mi, ale kamarádka poradila, že na mastnotu pomáhá jedině mastnota. Pak jsem si vzpomněla, jak jsem na táboře vydržela pět dní si nemýt vlasy a ty se mi pak nemastily tak moc, ale já si je myla pořád ve stejném tempu. No tak jsem to zkusila a nějaký výsledek v tom jasně vidím. Tři dny jsem musela trpět. Nemyslete si, že jsem nějaká pipinka, co musí mí umyté vlasy a vypadat krásně to vůbec, já aspoň měla výmluvu k tomu, se tři dny válet v posteli, ale nemám ráda ten pocit a ty vlasy bylo nezkrotitelné ani culík z nich nešel udělat. Ale za výsledek to stálo.

Moje vlasy se teďka nemastí tak moc vydrží dva a někdy i tři dny, jsou nestále jemné a přijde mi, že i nabrala i trochu lesku. Takže taková očista pro mé vlasy. Jestli máte stejný problém jako já tak neváhejte a zkuste tohle, podle mě to bude fungovat na každý typ vlasů.

Děkuju, že jste se dočetli až sem a doufám, že jsem aspoň některým z vás pomohla.! Hezký zbytek dne!:)

                                                               Máte nějaké podobné rady na mastné vlasy?

                                                               Máte nějakou vlastní zkušenost s tímhle?

 

8 komentářů:

  1. No ja mam takúto skúsenosť že ak si umývate vlasy horúcou vodou hneď po 2/3 dňoch ich budete mať mastné ale zas keď si ich umyjete studenou vodou tak sa vám o niečo poškodia takže ja si umývam vlasy normálnou letnou vodou:)
    http://fashionbycornelia.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. No já si je myju po pěti dnech teda až, a vypadají pořád hezky za tu dobu:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že to pomohlo. :)
    A ještě tě musím pochválit za gif, je naprosto luxusní! :D :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já doufám v to, že si je nebudu už muset mýt každý den:D taková nuda:D po pěti dnech? to bych taky chtěla:D
      děkuju:D

      Vymazat
  4. Ja si umývam vlasy skoro každé dva dni, pretože s týmto mám taktiež problém, ale prestala som používať všetky tie umeliny na vlasy a je to lepšie :)

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

    OdpovědětVymazat
  5. Mne stačilo zmývať si vlasy raz do týždňa . Postupom času dvakrát a trz viac. Strašne ma to štve. Ešte že som prišla na to aby mi pekne stáli bez fénovania :))
    http://libertepaixegalite.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. áno tiež to takto robím a to s tým mottom že na mastnotu iba mastona to je veľká pravda... Skús svoje vlasy niekedy raz za mesiac ich "vykúpať" v oleji... Teda v olivovom oleji a uvidíš ten rozdiel ;)

    http://lovelybeautybook.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥