neděle 13. července 2014

Nesprávný čas.


Nevím, jestli to je zrovna citát, ale někde jsem slyšela, že život nám dá facku, když se začínáme cítit dobře. Já osobně vám to nemůže dosvědčit se žádným vážným případem, ale podle lidi kolem sebe a někdy i podle mě, bych řekla, že na tom nějaká pravda je. 
 
 

 
Když už se konečně dostane z toho nejhoršího ze svých problému a září se vám na lepší budoucnost, stoupne vám do cesty zase něco nebo někdo a nebo možná, vám jen život dá jak řečeno „facku“. Možná je to pravda. Vidíte už věci jen dobře a něco vás zase vtáhne do těch problému. Takhle to zní, že nám život nepřeje nic dobrého, že nás jenom sráží na kolena a v půlce kroku nám dá pod nohy velký kámen. A my spadneme, zase, ale když už jsme se zvedli jednou, zvedneme se zase. Otřepeme si hlínu z oblečení a jdeme dál. A možná i dál jdeme, dokud zase nespadneme. Já osobně si, ale myslím, že mezi těmi pády, je někdy velké rozmezí. Rozmezí toho, kdy svou cestu protančíme, prozpíváme a nikdo nás nesráží na zem, nedává nám pod nohy jen špínu a život nás rozhodně nefackuje. Jen nás možná hladí a po tváři a říká „Teďka máš čas si užívat tak neseď doma a jdi! Žij, dokud zase nespadneš“ Možná nám i život pomůže na nohy, když nás srazí. Možná je to život možná je to jen naše síla, ale já věřím v to, že život nás jen nesráží na kolena, ale i nám pomůže, když nás kdokoliv na ty kolena srazí. Protože, já myslím, že život to nedělá jen tak, ale že to dělá proto, aby nás něco naučil a aby nám dokázal, že se po svém pádu, dokážeme zvednou a dokážeme znovu žít svůj život na plno.

9 komentářů:

  1. Znám plno pádů a i když kolikrát nechci, prostě se zvednout musím a musím jít dál..

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou chvíle, když jsme na zemi pořád a zvednout se nám dělá pořád větší a větší problém, ale jsou tu i chvíle, kdy jsi životem jen lítáme. A díky bohu za ně! Někdy si říkám: "To nejde být pořád tak šťastná. Život není tak lehký! Nemůže mi dávat lekce a pak mě nechat jen tak proplout!" Ale jde to a každému přeji jen to proplouvání a minimum lekcí! :)
    Krásný článek, už teď se těším na další!:)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som veľakrát dostala od života facku, no vždy keď som vstala som mala zo seba lepší pocit :)

    PS: Veľmi pekne napísane :)

    http://alexasevcik.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. děkuju moc:) Vážím si všech názorů a dodatků:)

    OdpovědětVymazat
  5. mám rada také články na zamyslenie :)

    OdpovědětVymazat
  6. Toto zažívám klidně několikrát do měsíce a vždy přijde facka z jiné strany.
    Mrzí mě stejně jako tebe, že když se začne něco dařit, vyvine se další problém, ať je to jen hádka nebo přijde totální životní katastrofa. Ale asi by ten život byl moc jednoduchý, jak vidím, kdyby těchto facek nebylo ''příliš'' :)

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně tak, bylo by to moc snadné.Děkuju vám všem za názory:O

    OdpovědětVymazat
  8. takt otot je veľmi pekne napísane :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥