neděle 31. srpna 2014

Nedělní dopočinek 0.3. - Zpátky do školy.


Nejde si toho nevšimnout, když všude v tescu už to mají snad od začátku prázdnin. Ne promiňte, od druhého týdne prázdniny, nemůžeme jim takhle křivdit. Ale vždycky to bylo tak daleko, ale teďka? Jakože zítra škola, co? Nechci si představit to vstáváni, to bude úplné mučení!!

Takže mi to v celku přijde tak smutné, že se mi skoro chce brečet.
Všichni o tom píšete články a já je moc ráda čtu. Zajímá mě vaše výzdoba sešitů na kterou jsem já až moc líná a jsem ráda, že si vůbec nějaký sešit koupím. Tím momentálně končím. Do školy se mi nechce a chystat se do ní prozatím nehodlám. Nebo taky fotíte outfity, které se mi většinou moc líbí, ale já sem lína se obléct a jít to vyfotit, takže mi promiňte. Rozmýšlím mezi dvěma, takže mám teď vážně obrovské neřešitelné dilema.

Všichni říkají, že se netěší do školy a když se zeptám proč, řekli mi, že prostě proto, že se jim tam nechce a já jsem se teda zamyslela a zeptala se sama sebe. Když jsem tento článek začínala psát, zeptala jsem se sama sebe na toto„Opravdu se do školy netěšíš? Zamysli se a neplácej, bez rozmyšlení, že ne. Uvažuj nad tím a řekni si proč vlastně ne.“

Takže jsem přišla na dvě stánky listu. Jedna je ta, že se vlastně do školy docela těším. Nemám tam sice nejlepší kolektiv, nejlepší přátelé ve kterých hledám oporu a nebo snad lidi, které mi stojí za všechen můj čas. Tyhle lidi mám jinde. Ale i přesto jsou to mojí přátelé, se kterými trávím čas a tím se navzájem poznáváme, smějeme se a ať už vyučování nebo přestávka je sranda. Takže to je ta pozitivní stránka. A ta negativní? Úplně bez času. Víkendy se budu učit stejně jako přes týden a do toho se přes víkend budu učit a hodit na balet, který mi bere spousty času, ale miluju ho a nechci se toho kvůli školy vzdát. A hlavně co nechci, je zanedbávat blog. Budu pořád v nervech, abych se všechno naučila, udělala úkoly, které sice dostáváme tak dvakrát do měsíce, ale i to k tomu patří. Učení a když na to přijde tak projekty a referáty.


Takhle to vypadá hrozně hezky a lehce, jako krásné dny ve škole a pak ta realita je fakt děs. Ale psychickou přípravu moc nepotřebuju. Děsí mě, jen to, že budu muset se vším začít na novo. Všechno bude tak jiné a zároveň úplně stejné. Nový učitelé i žáci, nový školní rok, zase o něco starší. Díky dvou měsícům jsme zase o rok starší. Jen kvůli blbým, ale nejlepší dvou měsíců. Všechno se bude pomalu rozjíždět a já si to ani neuvědomím. Doufám, že to bude utíkat rychle a, že si to ani nebudu uvědomovat a bude tady čas vánoční a po něm velikonoční a pak ten nejlepší- letní a prázdninový. Řekla bych, že s blogem, mi utíká všechno rychleji. Čas utíká podle přidání článků a půjde to od článku do článku. Jen budu muset žít i ten čas mezi tím. Starosti a všechno, ale vím, že se to podá a zvládne.

Celkově mi přijde, že tyhle prázdniny utekly hrozně rychle a nástup do školy je pro mě naprosto nepředstavitelný. Buď nepředstavitelný a nebo v jednu chvíli naprosto normální. Tyhle prázdniny, byly naprosto nejlepší a těžko se mi opouští, ale zase jsem ráda, že jsem si je takhle užila a do školy jdu zase taková „očištěná“ nebo jak to říct a jsem ráda, že z těchto prázdnin mám většinou jen ty nejlepší prázdniny a celý rok se budu uklidňovat, že budou další a budou stejně skvěléJ
A když nad tím tak uvažuju, tak je to jen další věc, která mi je jedno. V životě bude spousta horších věcí než 1. září.

                                                     A jak to máte s nástupem do školy vy?



11 komentářů:

  1. Pání,skvělý článek. Taky se do školy docela těším a ty sešity etc.. taky nějak neřeším.

    http://gilraen-camellie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. já se z toho nějak nestresuji, i když mi bude chybět to volno
    a celkově to léto, prázdniny jsou prostě nej-nej-nejlepší <3
    škola se vždycky nějak přežije, zase se těším na přátelé,
    které jsem celé léto neviděla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano prázdniny mi budou chybět, ale na přátele se celkem těším))

      Vymazat
  3. Hola, hola, polepšovna volá!
    Vím, že tento školní rok bude chaotický, dlouhý a hlavně poslední, ale co z toho? Pořád může být nejlepším!
    Možná proto se tam těším. Na spoustu lidí z té školy se netěším vůbec, na spoustu lidí jsem si za celou dobu ani nevzpomněla, ale co z toho? Taky je tam spousta lidí kterou mám strašně ráda. :)
    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta pozitivní stránka toho) ústav:D nejlepší? Uděláme všechno pro to aby byl))

      Vymazat
  4. Ahoj, pěknej článek, do tý školy se mi tak nechce :(( Jinak nominovala jsem tě na Liebster Award TAG -> http://cosmetics-by-moni.blogspot.cz/2014/08/liebster-award-tag-dopsat.html

    OdpovědětVymazat
  5. Hrozně mě, Naťo, překvapilo, že děláš balet! Dneska je to tak opomíjený a zapomenutý druh tance, že se vůbec divím, že se tomu ještě někdo věnuje. Na druhou stranu se vlastně ani nedivím, k tvojí křehké dušičce se něžný balet dokonale hodí. :)

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, taky už balet moc nevidím, ale moc se mi líbí:) Já a křehká dušička? To si nejsem zrovna moc jistá, ale děkuji za kompliment:))

      Vymazat
  6. Ahoj,nominovala jsem tě na Liebster Award-TAG všechny věci ohledně toho máš na mém blogu.
    http://kaktusandmouli.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥