středa 3. září 2014

Moje milované prázdniové snídaně!

Jo, jedna z věcí, která mi z prázdnin chybí nejvíc. Jak by tako nemohla? Každé ráno snídaně do postele a k tomu film, pohádka závislák:D  a nebo většinou simpsonovi. Zvykla jsem si na tohle. A to každé ráno. Nejdřív čtení a potom si připravím snídani, zalehnu zase do postele a jim a až do oběda nevylezu. Tohle je tedy způsob mojí snídaně.
 

O snídani se říká, že je to nejhlavnější jídlo ne, a já si vždycky myslela, že je to oběd. Že je to takový start do dne a že se nám potom lépe myslí, a já to vlastně můžu jen dosvědčit a rozhodně vám můžu doporučit mé snídaně do postele, třeba o víkendu nebo až budou nějaké prázdniny, je to totiž nejen dodání energie a start do dne, ale i odpočinek po dalším dvanáctihodinovém a naladění do dne. Normálně přes školní rok a ve všední školní den jsem nesnídala. No, já jsem totiž zrovna ve čtvrt na 7 chutě neměla. A jak jsem o prázdninách snídala vždycky, zvykla jsem si. Vždycky jsem si ji sama nachystala a u moře, no co si budeme povídat, byla snídaně oblíbená část dne. U moře se pořádně zdlábnout, co jen hrdlo ráčí.  

No a jestli to všechno s dodanou energií je pravda? To můžu jen dosvědčit. Když jsem si takhle na snídaně zvykla a jeden den jí trochu nestihla Jak bys taky mohla v jednu před obědem, že Natálko? , tak jsem byla celý den trochu mimo a padala na mě únava. To by, ale tak nevadilo, ale spíš to bylo to, že jsem celý den měla hlad nebo jen na něco chuť a pořád to nemizelo. Zatímco, když si dám fakt velkou snídani, skoro k přecpaní, do oběda nemám hlad, obědu mi stačí trochu a pak mi stačí jedině večere a to je všechno, protože hlad vážně nemám. Ne nedržím hladovku.   Takže, doporučuji se na snídani co nejvíce najíst. A proto jsem vám i nafotila některé mé oblíbené snídaně, které si sice moc neliší, ale nikdy mě neodradí a nezklamou.
 









 Takže jako první tu máme :-zapečený chleba s malinovou domácí marmeládou
                                             - vločkovou kaši
                                             - a k pití našlehané kakao







 Jako druhé tu je snídaně, která je focena, jak hned po přípravě, tak i po přenosu do peřin:)
-ovocný čaj s trochou medu
- toast s máslem (tajná ingredience:D) šunkou a sýrem
- a medový jogurt



 Jako další tu je zase toast, vidíte, že se to moc nemění, ale je k tomu zase něco trochu jiného
- toast s plátkovým sýrem a máslem
- cherry rajčátka
- pomerančová šťáva




 Teďka tady máme docela velkou a moc příjemnou změnu:
-caro s více mléka
- a Natálčin jogurt, který je sice dost primitivní, ale můžete očekávat recept, protože je vážně skvělý!

 A tady nám začínají snídaně u moře, vážně primitivní:
-zapečený toast s nutellou
-mléko s čokama


 Jojo milovník marmelád a i u moře je máme:
-takže tady máme zase zapečený toast tentokrát s marmeládou -kiwi
                                                                                                    -ryngle
 A jako poslední tu máte velmi stručnou snídani:
-mléko s vločkami: -jedny jsou oříškové, skořicové a se sušenými jablky
                                  - jahody s madlemi
                                  - a nakonec borůvky a maliny
 
Já jsem tedy rozhodnuta ve snídani pokračovat, protože se po každé večeři těším na snídani a vždycky plánuju, co zase sním:D
Jak vidíte, mám ráda i slané i sladké snídaně a někdy to i nakombinuju. Doufám, že se vám můj snídaňový článek líbil, protože se na něj chystám už pěkně dlouho a budu ráda, když mi zanecháte komentář:)

Natali.                     
 
                                                       Jaké snídaně máte rádi vy?
                                                    Slaná nebo sladká snídaně?      

10 komentářů:

  1. také jsem tohle měla v létě nejradši, snídaně až do postele při seriálu :)
    nejradši si dávám donuty nebo veku s nutelou a banánem <3

    OdpovědětVymazat
  2. Já bohužel snídám o něco méně, ale bez snídaně jsem úplně mimo. Tvoje některé kombinace jsou vážně super :)

    http://evasdreamworldcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Vše vypadá moc krásně, ale nejlepší by bylo, kdyby mi někdo přinesl takovou snídani zítra v šest ráno do postele ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Většinou mám k snídani vločky s jogurtem a ovocem nebo zase nějaké pečivo se sýrem nebo salámem :). Tvoje snídani by se mi líbily
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jak chutná kiwi marmeláda? Je spíš sladká nebo kyselá? Díky! :)

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. No my děláme domaci a ta neni ani moc sladka ale ani moc kysela) mě přijde tak akorát, je skvělá))

    OdpovědětVymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥