neděle 21. září 2014

Nedělní odpočinek 0.6- tři měsíce, kino,pokoj a sakra už Vánoce!!


Týjo, pro mnohé z vás jsou ti měsíce od založení blogu nic, ale pro mě to je radost. Když se podívám, kam jste mě až dokázali dostat. Skoro 5000 shlédnutí a skoro 40 pravidelných čtenářů a to mě hrozně moc těší. Ano dneska jsou to přesně tři měsíce. 21. To datum se mi nějak vrylo do hlavy. Ano je pravda, že si pamatuju všechny narozeniny a to i lidí, se kterýma si řeknu jen ahoj a že si pamatuju barvu oči snad všech a top někoho vidím třeba jen dvakrát do půl roku a nebo s ním strávím jen týden. Barvu očí si u blogu asi pamatovat nemůžu, ale že si pamatuju to datum mě děsně moc těší. Ale i za pouhé 3 měsíce mi přirostl blog k srdci a jen tak se od něj neodpoutám a články mám naplánované snad do konce října. A jo možná jsem šílená, ale už vím, co za články si napíšu na Vánoce.

                                                                    (milujeme roztomilé děti :33)

Upřímně kdo by se na Vánoce netěšil. Už chci psát přání Ježíškovy!!!!! Hlavně se těším do Drážďan na Vánoční trhy kam jedeme se školou a já se hroz těším. Komu by se taky nechtělo s našima nejlepšími deváťáky. A hlavně jedeme v pondělí a ten den máme 9 hodin takže se mi to moc líbí!!:D Určitě čekejte článek s fotky a takové to povídání. Už se totiž hrozně těším!!
Co dál? Budu si zařizovat svůj nový pokoj a věřte, že si nehorázně těším. Už to mám nějak naplánované, ale veškerá inspirace by se mi hodila. Četla jsem na nějakém blogu asi měsíc zpátky článek kde byla inspirace na pokoje a byli tam fakt krásné fotky, takže kdyby jste někdo o něčem věděl, dejte mi klidně odkaz do komentářů, mě to hrozně moc pomůže. Vím najdu to i na googlu, ale tohle se mi obzvlášť líbilo a už nevím, na jakém blogu jsem to viděla.Ale nejspíš to bude takový ten typický holčičí pokoj s toaletkou, postelí plnou polštářů, fotek všude a bráchovou postelí, tam kde bude místo.  Samozřejmě, vám potom buď natočím video a nebo když to nevyjde tak fotky, ale napište si o co by jste měli větší zájem a já vám velice ráda vyhovímJ
 
 
Jinak, jsem uvažovala kdy je první podzimní den, protože mi to fakt vypadlo a vím, že jediný podzim není 21. Ale je to jiné datum. Takže když by jste jen tak náhodou věděli a nebylo mimo jako já, uvítám tuto odpověď v komentářích, děkuju:D
Už minulý týden jsem byla v kině a tenhle týden jsem byla po druhé, protože, poslední dobou jsem do kina děsný nadšenec, takže to sleduju a na všechny pohádky, komedie, romanťárny a všechno co mě jednoduše nadchne, si dělám místo v diáři. Za prvé jsem byla na Fakjů pane učiteli a to byla hrozná sranda, takže to můžu vřele doporučit + bonus hezký herci. Potom jsem byla ne  Lets dance, All in. Poslední, nejspíš, díl a jelikož jsem toho milovník, tak mě to bavilo. Nebyl to úplně nejlepší díl, ale dobře tančili. A naposled jsem šli na SexTape, ale to nevím jestli bylo v těhlech 14 dnech, to už netuším, ale bylo to fakt super. Sranda, ale první film prostě vede. Takže vám můžu všechno vřele doporučit. Jestli by jste chtěli, můžu vám o tom napsat samostatný článek a napsat vám o čem to asi tak je a podobné. Jestli máte zájem napište do komentářů. No a chystám se jít na zůstaň se mnou, co jsem si koupila v knížní verzi aniž bych věděla o filmové. Také nejdřív knížka, pak film. A pak musím jít na Lásku na kari, to musí být roztomilé a čekám na nějakou top animovanou pohádku. Dlouho to tu nebylo:D
Tak to je z mého nedělního povídání asi všechno, já doufám, že se vám to dobře četlo a nenudila jsem vásJ
Děkuju vám, za vaše přečtení, všechny krásné komentáře a všechny vaše followJ!! Děkuju.
Natali.
 
 

9 komentářů:

  1. Gratuluji k blogovým narozeninám! ;)
    Je super, že víš, o čem budeš dále psát, nápady na články jsou strašně důležité ;) vánoční trhy v Drážďanech jsou krásné <3

    Tak jen tak dál! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, těší mě to a moc!:)) Jo, jsem ráda, teď mám takové období na články, tak snad mě to nepřejde a pak nebudu mít nějakou krizi. Hrozně moc se na ně těším <3

      Vymazat
  2. Gratulujem k trom mesiacom :)) milujem vianoce a tú ich atmosféru , užasnú , aj darčeky , ktoré som milovala , ale teraz pre to nemám také nadšenie . Pretože všetke darčeky by som vymenila , a dala všetke peniaze preč , vzdala by som sa všetkých vianoc , aby sa mi splnilo čo chcem , aj keď viem že by bol zázrak keby sa to splnilo...

    Jéj tesím sa s tebou , aj ja by som chcela aspoň vlastnú polovicu tej pidi izby , uspokojila by som sa sa aj s malinkou časťou izby , pretože by bola moja :)) podľa mňa fotky budú lepšie , vyznie to lepšie , ale každopádne je to tvoje rozhodnutie :))
    aj mňa kiná riadne bavia , hlavne to občerstvenie čo si tam človek môže kúpiť , najlepšie načos (neviem ako sa to píše , ale vyzerá to jak chipsy) so syrom . som jediná ktorej to chutí , čiže ave tuky , ave kalórie :D
    http://libertepaixegalite.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, moc mě to těší:))
      Ano vánoce budou super. Mě už vlastně ani nejde o dárky, ale celkově prostě miluju vánoce)) Na nový pokoj se dost těším, i když bude malý, bude utulný. Popcorn:D Ano už se těším, až půjdu zase do kina.

      Vymazat
  3. Gratulace! Taktéž na blogu pracuji tři měsíce... Avšak ke 40 pravidelným čtenářům mám asi daleko :D Přesto je mám dojednoho rád... Držím palce a jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ani nevíte jak mě to těší!:) Já nechápu, jak se těch čtenářů takhle nasčítalo, každopádně mě to moc těší!:) Děkuju!!:)

      Vymazat
  4. Ach, velká gratulace k blogu! Tvuj blog si zaslouží být čtený, je velmi sympatický stejně jako ty :)
    Co se týče pokoje, o tom mi povídej :D taky si předělávám svuj pokoj, a konečně se mi zval kluk co mi bude dělat stůl tak až bude, doladí se detaily a taky hodlám natočit, a nafotit věci, do nějakého toho článku :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, hrozně mě to zrovna od tebe těší, takže moc děkuuju,pro tebe můj blog a ještě k tomu jáá!:))
      Už se hrozně těším a doufám, že to bude co nejdřív, abych to mohla nafotit a udělat článek!:)

      Vymazat
    2. to je vážně milé číst :) až se z toho červenám :D

      Vymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥