čtvrtek 4. září 2014

Večerní procházky ♡♥♧♣

Jedna z mnoha věcí, které mi od prázdnin opravdu chybí. O prázdninách jsem si na hodně věcí zvykla a tohle je další. Večerní procházky, ať už při západu slunce nebo v šeru a nebo v úplné tmě. Kdo by si taky nezvykl, když má skvělý doprovod a společnost a navštěvující místa, vás jen tak neomrzí a pořád vám je příjemné tam chodit. Vlastně to ani nemusela být procházka, ale jen si třeba zajít na kafe nebo na jakékoliv posezení, to bylo vždycky moc příjemné, Tak moc, že mi to teď hodně chybí, takže v každém dní, po kterém nenásleduje škola, se chci procházet, protože to vždycky bylo skvělé pročištění hlavy. A navíc, každý potřebuje vyměnit pohodlí domova a nebo nepohodlí lavic za příjemnou procházku s příjemnou společností.

Při večeru jsou procházky nejpříjemnější a v létě obzvlášť. Není zima, ale ani horko. K večeru je vždycky nejlíp. Vážně, žádné horka, ale ani né nějaká nepříjemná zima. Teda, aspoň obvykle tomu tak je. A jelikož jsem to já, do skoro každé večerní procházky jsem zapojila i nějaké to focení, třeba jen pár fotek, ale něco být musí!

Ale co si budeme nalhávat, nejkrásnější procházky byli ty u moře. Přece jen procházet se podél pláže u moře, to se nenaskytne každým dnem. Takže jsem se každý večer vydávala na procházku. A bylo jedno, jestli s celou rodinou, nebo jenom se sestrou. Obvykle, co jsme podnikaly procházky, tak to byly procházky, vždy stejného rázu. Vždy jsme prošli několikrát dokola podél hlavní a vlastně skoro jediné cestě kolem restaurací a venkovních obchůdků a nakonec jsme skončily na pláži, házely „žabky“ do vody a dívaly se na hvězdy a sledovaly všechen děj kolem. Což bylo vždycky tak příjemné, že jsem tohle s radostí podnikala každý večer, než, abych seděla doma. Ano balkon byl taky fájn, ale tam jsem mohla být celý den, ale takové krásné večery, se jen tak nevidí a proto jsem jich s radostí každý večer využívala.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥