sobota 4. října 2014

Bojím se tvé blízkosti..


Už jste si někdy zkusili bát se blízkosti člověka, který vám býval tak blízký? Toužit a zároveň se bát?

Vznáší se to nad vámi, jako neviditelné oblaky. Nese se to nad vámi jako váš osobní mrak. Svítí slunce jen pro vás, fouká jen pro vás a krůpěje deště snáší jen vám. Jde to pořád s vámi a táhne se to nad vámi. A když už na chvilinku někde zůstane, aby obhlídl výlohy, zase se vrátí a přispěchá k vám. Jako ten pocit strachu a chtíče zároveň.


Bojíte se mluvit, aby to neslyšel, bojíte se vyjít, aby vás neviděl, bojíte se smát, aby vás neslyšel, bojíte se plakat, aby vás nehledal. A přitom, si to přejete. Bojíte se toho střetnutí, které bude o očním kontaktu a pak o vymizelém chtíči mezi vámi. Bude to o úsměvu, který vám nestačí a možná ani není na vás. Trápí vás, každý unik z reality do snů, který míří k minulosti a neustoupytelným mraku pocitů, který tvoří jeden velký a tmavý, který se vám visí nad hlavou. Bojíte se, že každé setkaní, bude bolestivější než to před tím. Chci se skovat, ale není kam, protože každý kout, je málo tmavý a nezadatelným. Všude je možnost toho nálezu. Toho, který z jedné části nechci.

Ale z té druhé po něm toužím. Toužím po starých časech, které tu bezdůvodně nejsou a já nemám pro tohle vysvětlení. Ale mám vysvětlení, pro ty mokré oči. Při srovnání toho, co bylo a toho co je teď, je to cizí člověk i když před tím, byl tak známý. Toužím tě spatřit každou chvíli, vidět tě a zároveň se schovat, abys ty neviděl mě. Když mě vidí, dělá, že nevidí. Chci, aby přistoupil a objal, ale já tě jen ztrácím v davu. V davu, do kterého nemohu vstoupit a každým krokem ztrácím víc a víc. A každou chvílí víc a víc nerozumím, proč toužím a nechci zároveň a proč se mi ztrácíš v davu, když předtím jsem byla ten dav já.

Bojím se tvé blízkosti, ale každým dnem ji chci víc a víc.

Nepotřebujete vysvětlení, stačí empatie. Procítění, do kterého není třeba slov, ale pochopení.

 

11 komentářů:

  1. Život se mění ve strach, když potkáš osobu, kterou nechceš nikdy ztratit a pak se mění v bolest, když ji ztratíš...

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tak pravdivé až to bolí, a tak krásné, až je to smutné!

      Vymazat
  2. To je nádherně napsané! :33 :)
    Skoro to vystihuje jak jsem na tom já.. :\ .. :)

    / http://blogilateskaty.blogspot.cz /

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, těší mě to!:) Teda ne ta situace, ale kompliment.. :)

      Vymazat
  3. před rokem jsem to s jednou osobou měla úplně stejné, takže tě úplně
    chápu a musím říct, že jsi to krásně napsala a vystihla :)
    milovala jsem ho a chtěla s ním být každou sekundu, jenže když jsem byla
    s ním, byla to spíš láska kombinovaná se zvláštními pocity a trochu bolestí :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem to dokázala takhle vystihnout! Takové vztahy je lepší opustit než nebýt šťastný!:)

      Vymazat
  4. Panečku, já zírám. Posledních pár měsíců mám potřebu a chuť napsat člověku, se kterým bych chtěla být každou chvíli, ale bojím se být v jeho společnosti. Znamená pro mě více než kdokoliv na celém širém světě. Nikdy dříve se mi to nestalo a já nevím jak s těmito pocity nakládat. Doufala jsem, že na konci tvého mimořádně nádherného článku najdu rozuzlení mého problému, ale mám hlavu zamotanou ještě více než předtím.. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za kompliment ke článku, mrzí mě, že jsem ti nedokázala pomoct, ale zamotala ti více hlavu, ale sama ji mám uplně smotanou:/:))

      Vymazat
  5. Krásné vyznání.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥