úterý 21. října 2014

Fashion&look 0.7.- sheets and pullover

Za říjen vám přináším již druhý outfit, tenhle už je dosti podzimní, což můžete poznat i z názvu. I fotky už jsou s nádechem podzimu, takže doufám, že se vám budou líbit!:)


Tenhle outfit nosím ráda a často a to hlavně, když už nevím co na sebe, tak na sebe prostě hodím tenhle dokonalý svetr na rozepnutí s knoflíkama a kapsama.
Dalším bodem jsou kalhoty s vysokým sedem, které jsem chtěla hrozně dlouho, protože se mi hrozně líbí a a jsou šíleně pohodlné. Nejsou úplně takové ty starodávné co jsem chtěla, ale jsou boží!
A konečně jsem mohla vytáhnout svoje vysoké podzimní boty, do kterých si musím koupit tkaničky. Ty originální staré několik let už se roztrhly:D
No, ale už vám nebudu povídat a rovnou se podívejte jak focení a outfit dopadly!:)



































No doufám, že se vám podzimní outfit líbil, napište mi do komentářů!
Užívejte podzimu, Natali!:)

11 komentářů:

  1. Tak nevím jestli to je tím jak jsi dokonalá nebo tím krásným oblečením, ale jednoduše.. Moc ti to sluší! :)
    - určitě mi musíš prozradit, kde jsi koupila ty kalhoty! Hrozně se mi líbí těch ××× knoflíků! =D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš děkuju, myslím, že to budespíš tím oblečením! Děkuju:)
      Kalhoty jsou myslím z terannovy:)

      Vymazat
  2. Já ty tvoje výrazy miluju :D Ty fotky jsou vážně boží! A celej outfit je skvělý, ale je fakt že mě z celého ohozu nejvíc udělaly dojem boty! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O děkuju:D Děkuju moc:) Já je naprosto miluju, jsou asi stoleté, ale nejvíc dokonalé:)

      Vymazat
  3. Sluší ti to. A ty botky jsou úžasné :-) http://www.cookingwithsusa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. moc ti to sluší, jako vždy, jsi hrozně fotogenická! :)
    a úžasné jeansy, miluji vysoké pasy <3

    OdpovědětVymazat
  5. Super outfit!:)
    Takový svetr sháním už dost dlouho :D a ty kalhoty.. dřív jsem je nemohla vystát, ale v létě jsem chtěla takové kraťasy, ale ten střih mě moc rozšiřuje ./

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) ja chtěla taky kraťasy ale pak už bylo pozdě:)

      Vymazat
  6. veľmi pekný outfit :) najviac sa mi páči ten sveter :3

    janesworldblog

    OdpovědětVymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥