sobota 29. listopadu 2014

Dokážeš to!

Zní to možná trošku motivačně a možná to tak i bude, ale co hlavně, chci tu mluvit tak trošku o sobě. Možná jste četli můj maličko motivační článek, kdo ne a chtěl by tak je tady. Protože tenhle na něj bude možná trošku navazovat. Ale hlavně, co vám chci říct, že to prostě dokážeš! Ne jen já, ale všichni! Dokážeš to ty a dokáže to každý kolem tebe!


Co? Přesně to, co chce každý z nás, každým dnem dokázat. Víte proč to dokážeme? Věci, jako, že jsme silní, jsou podle mě blbosti, ale víte proč to dokážeme my? Protože to jde! Všechno to jde dokázat. Zavřete oči a vzpomeňte si na to, co čtete teď a nebo na cokoliv jiného, co vás třeba motivovalo a věřte,že to dokážete! Protože dokážete všechno!

Asi každý má aspoň malý sen, nebo třeba jen přání nebo jednoduše, něco, co si řekl, že dokáže. A já nejsem výjimka. Řekla jsem si, že prostě na baletu dostanu tam, kde jsem vždycky chtěla. A víte co? Dokázala jsem to. Možná mám kolena samou modřinu, sedřené kotníky a bolavé nohy, ale jsem zato šťastná. Přesně to jsem, protože si začínám pomalu všímat, že to co umím, je to co, jsem chtěla. Že z toho mám neskutečnou radost, protože mi to vždycky přišlo nedosažitelné. Bolí to a bolelo to. Ale stojí to za to. Přestože, momentálně, když to bolí, je to dobrá bolest.


A aby toho nebylo málo, je to hlavně spousty věcí, na které se můžeme těšit nebo mi prostě jen pouhé myšlení na ně, dělá radost. Tak například Vánoce, všichni o tom začínají básnit, a já to taky nenechám jen tak, ale vánoční články si prostě nechávám na prosinec, takže všechny ty laviny čekejte v prosinci. Ale každopádně se na tyhle svátky moc moc těším, takže už jen pouhé pomyšlení na to mi dělá neskutečnou radost.

Co další radosti? Těšení se na oslavy. Přátele se kterými se zabalíte do jedné deky, vstoupíte do tmavé noci a pozorujete vystřelující petardy do noční oblohy a přitom si z plného hrdla zpívat ty největší „hity“. Vánoční trhy, kde se všichni vozí na zádech a vzájemně si kupují oříšky v čokoládě.



A všechny další krásné vzpomínky, které máme a hlavně, které mít budeme. Budeme, protože budeme dělat všechno proto, aby když zavřeme oči, jsme viděli, to všechno co jsme dokázali a ten radostný pocit nás příjemně zahříval na srdci, viděli jsme to co všechno dělat budeme a hlavně to co už se stalo. Ty krásné vzpomínky, které se nám opět tak živě vybaví a my se sami pro sebe usmějeme. Zážitky plné hlasitého smíchu, krásného úsměvu a očích plných štěstích a lásky. Proto máme ty vzpomínky a proto, pro ně všechno dělejme. Proto si vytváříme nové a proto děláme to, co chceme. Dělejme to pro ten hlasitý smích, široký krásný úsměv a oči plné radosti a štěstí, které nám zaplňují hlavu a nahlas se tam ozývají. 

4 komentáře:

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥