středa 10. prosince 2014

Polar bear

Zdravím vás u dalšího a zároveň posledního podzimního outfitu:)

Tenhle outfit je focení v posledních dnech toho pravého podzimu. Pravého podzimu, no mám na mysli podzim, kdy všude vidíte krásně barevné listy, které ještě opadávají ze stromu avšude jsou vidět barvy. Období, kdy nejoblíbenější procházka je po parku nebo po místě, kde jsou stromy plné listí. Když jsem tenhle outfit nafotila a za týden ne to místo přišla zas, bylo jiné, bylo suché. Stromy, které byly před týdnem barevné a plné červeně, žlutě a hnědě zbarvených listů, byly teď jen holé větve, které působili tak smutně a osaměle. Takže jsem ráda, že jsem outfit stihla nafotit v posledním podzimním nádechu, protože ostatní budou s nádechem zimy, krutých mrazů a třeba i sněhu. 



Co bych vám řekla k outfitu? Jsem neskutečně ráda, že jsem zase po roce mohla vytáhnout svůj krásný bílý chlupaťoučký kožíšek, ve kterém vypadám jak lední medvěd. Chápu, že né každému se bude líbit, ale mě se prostě líbí, příjde mi hrozně roztomilý a je v něm krásně teplo. Celý outfit mi přišel takový nudný s nude barvy, tak jsem ho aspoň trochu oživila barevným sešitým šátkem. Protože je celý outfit do béžova, bíla a hněda, tak aspoň ten šátek ho prokoukne.
S čím se hlavně musím pochlubit jsou moje nové boty, které naprosto miluju a jen tak je nesundám. Jojo já vím, teď už je má každý, ale já je koupila už asi před měsícem, kdy jsem je skoro na nikom neviděla. No hned jak jsem si je vzala, za týden je měla půlka Prahy. No ale nevadí, mě se prostě líbí a co hlavně? Je v nich krásně teplo, protože mám  uvnitř kožíšek, takže jsou na zimu naprosto ideální:)


A teď k tomu, co mám na sobě:
- kožíšek- F&F
-svetr-Mark&Spencer
-džíny-promod
- kabelka- C&a
-tričko- F&F
-boty-humanic
-šátek- dostala jsem dárkem takže nevím



















































Jak můžete vidět kožíšek je vážně huňatý, podle mě ukrutně roztomilý a pozadí je krásně barevně:)
Co si o celém outfitu myslíte vy? 
Budu se těšít na vaši reakci:)
Krásné prožití zimy. 
Natali:)

6 komentářů:

  1. Aaachh, tak strašně moc ti to sluší ! A ty boty s tím kožíškem jsou úžasný.
    Celé ti to prostě moc sluší a to mě nesluší pomalu nic :D sakra

    http://gilraen-camellie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. krásné prostředí na focení :) moc ti to sluší a máš úžasný kožíšek :)

    OdpovědětVymazat
  3. zbožňujem tieto chlpaté kožúšky, a ten tvoj je veľmi pekný! aj prostredie, pravá jeseň proste))
    len sa mi nepáči ako veľa fotiek je k článku, úplne by stačilo 5-6 :( ale inak super post xx

    http://double-white.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Já se do toho vždycky tak vžiju a pak neumím vyřazovat:D

      Vymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥