pondělí 22. prosince 2014

Ready for Christmas

Vítejte u dnešního outfitu, 

U outfitu, který je tak trochu speciální. Rozhodla jsem se udělat vánoční outfit s mým oblíbeným sobíkovým svetrem. A to, co na něm miluju je, že není červený, jako úplně všechny, ale je modrý a to na něm miluju.
Teďka v zimě je hrozně obtížné vydat se fotit. Za prvé, je zima a vám se nikde nechce stát hodinu a pózovat protože absolutně mrznete a za druhé, je brzo tma. A to byl i dnešní případ. Říkala jsem si, že když se tenhle outfit, no takový vánoční, vyfotím ho u hezkého vánočního rozsvíceného stromečku. No a na Staromák se mi fakt jezdit nechtělo, protože bych na fotce ani nebyla já, ale turisti. No a tak sem se rozhodla, že pojedu na Příkopy. Ale když jsem tam dojela už byla tma a vánoční stromeček už svítil do všech stran, a tajně vysílal pozvání všech lidí, ať jdou nakouknout blíž. A taky, že všichni šli. Ne nebyli ohleduplní, jestli vás to zajímá. A bylo hodně náročné, vyfotit pár fotek. Mě upřímně trapně nebylo, fotit se před lidmi, kdy se jich aspoň deset zastavilo a hodně divně se na mě dívalo, co to jako dělám. No sakra fotím, co myslíte, když se usmívám a míří na mě foťák. To jim, ale bylo jedno, do fotek lezli, strkali do nás a fotky se rozmazávali, takže jsem tam nakonec hodinu strávili a fotek je v celku málo, ale jsou hezké a hlavně mají tu krásnou vánoční atmosféru, kterou jsem do nich prostě chtěla.




No a teď k samotnému outfitu. Miluju tu šálu. Včera jsem jí dostala k svátku a i když je obyčejně bílá, je neskutečně příjemná, měkoučká a hrozně teplá. A hlavně je úžasně dlouhá, takže si jí můžu omotat na několikrát a krásně mě zahřeje.
Mrzí mě, že se tenhle svetr nedá nosit celý rok, takže vždycky když udeří konec listopadu, oblékám tenhle svetr jak nejčastěji můžu. Nejen, že je sice obyčejný, ale hezký, ale hlavně je hrozně příjemný a teploučký. Tuhle koženou tašku, jsem hledala dlouhou dobu, takže když jsem jí z jedné krabice při stěhování našla, byla jsem štěstí bez sebe. No a kalhoty, musím se vám pochlubit, ale tyhle kalhoty z Levi's já totálně miluju. A hlavně jsem za ně díky slevové poukázce na 2000 nic neplatila a jsem s nima fakt spokojená. No ještě, abych nebyla za tu cenu.


Na sobě teda mám:
Džíny-Levi's
svetr-secondhand
šála-C&C
kabát-Zara¨
boty-humanic
čepka- z tatínkovi skříně
kabelka-anglický secondhand
bílá košile-next






  hrozně krásny!













Tak doufám, že se vám pozdní vánoční outfit líbil a teď už vám jen chci popřát hezký svátky a já se vám snad brzo ozvu s dalším článek:)
Hezký zbytek večera:)

8 komentářů:

  1. Moc hezký outfit, strašně moc ti to sluší jsi vážně krásná :)

    OdpovědětVymazat
  2. super outfit, svetr se sobíky je boží! a hlavně krásné večerní fotky,
    přes jaký objektiv nebo efekt je fotíš? s bleskem? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, od fotografky jako ty to potěší:)
      Nejdřív jsme fotili na TV, ale fotky byli takové načervenalé, takže jsme zvolili blesk:)

      Vymazat
  3. Holko moje, tobě to tak sluší. :) Červenou rtěnku rozjíždíš ve velkym stylu, až mě to zahanbuje, že já na ni zapomínám. Doufám ale, že u tašky ses spletla a místo kožené chtěla říct koženková. :/ To by mě jinak mrzelo.

    P.S.: Taky se mi stýskalo! :)

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju holka moje:) Tu rozhodně musíš vytáhnout sluší každému:)
      Děkuju za upozornění na chybu, hned jí jdu napravit:)

      Vymazat
  4. Tak, konečně jsem měla čas kouknout na tenhle článek! :) Nelituju, hrozně ti to sluší. :)
    Nechápu tu červenou rtěnku. Je výrazná a ty jsi na ni podle mě tak malá =D Ale sluší ti!
    Nejvíc se mi líbí desátá a devatenáctá fotka :)
    A taky jedna poklona! Já se před lidmi fotit nedokážu, jako jde to, ale je mi to docela blbý. Jak už jsi psala- divně koukaj =D.

    http://blogilateskaty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší:)
      Nosím jí ráda, a podle mě sluší každému ale je to čistě můj názor:)
      Taky to nebylo nic příjemného, ale nějak extra mi to nevadilo, stejně ty lidi už nikdy neuvidím, a jestli je to zaujmula, tak jsem aspoň jednou v životě byla zajímavá:D

      Vymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥