neděle 7. prosince 2014

Vánoční čas! ♥

Vítejte u prvního článku z celé vánoční edice!♥
Já vím, že v neděli jsou vždycky takové ty povídací články o mě, ale o víkendu jsem vůbec neměla čas článek napsat, tak vydávám ten, který jsem měla připravený na příští týden. Ale příští neděli můžete opět očekávat takový update mojeho života v podání povídacího článku!:)
Ale teď k tématu. Vánoce téma samo o sobě! Už snad od listopadu se těším, až vám začnu psát vánoční články, jenže mi to vždycky přišlo brzo a když už brzo nebylo, měla jsem jiné články, které mi přišli nutné a aktuální, ale je to konečně tady!:)
Vím, že jste asi četli spoustu článků o tom, že vánoce přicházejí. No, já myslím, že už to všichni víte a i kdyby jste ty články nečetli, myslím, že se tu každý těší dostatečně tak, aby si to spočítal sám. Takže jo vánoce jsou fakt tady, tak se pojďte podívat na Vánoce z mého úhlu. 



Vánoce jsou krásný čas. Moje asi nejoblíbenější svátky. Všechno je takové útulné, zahřáté, voňavé a neuvěřitelně milé. Měli by to být svátky klidu, ale před vánoci každý vždycky zmatkuje " Dárek tomu, ještě tamtomu, výzdoba, vánoční stromek jo a ještě koupit rybu a panebože já zapomněla koupit svícny. " A podobné. Ale v jeden neuvěřitelný moment, se všechno zastaví. V jeden neuvěřitelně krásný osvícený moment, to svátky klidu jsou. Všechny přípravy a čas, které jsem do toho dali, se v jeden krásný moment využijou avrátí se nám v ještě krásnějším čase, všechno se zastaví a jako by všechno stálo a obdivovalo, tu vánoční krásu. Moment, kdy se všichni aspoň chvíli zastaví a sledujou tu krásu kolem. Ty jiskry v očích, který má jak každé dítě, tak i každý dospělák. Protože v jeden ten úžasný moment, každý člověk žasne. Je okouzlen tou vánoční krásnou, tím jak se všechno rozsvítí, jak je každý šťastný a jak si každý všechno důkladně prohlíží, aby na tenhle jeden krásný moment klidu nezapomněl.


V tomhle já vidím krásnu Vánoc. V tom, že jsou aspoň jednou v roce všichni šťastní a spolu a že si jednou za rok, může úplně každý naprosto jednoduchým a krásným způsobem darovat radost. Obdarovat každého úsměvem, a roznášet dál vánoční smích. Svátky kdy každého uvidíte se smát, protože se v každém z nás schovává dobrý duch vánoc. Možná to zní moc americky, ale je to hezký a je to pravda. Každý se přece těší na zdobení stromečku, cukroví ať už pečení nebo jeho snědení že jo Natálko a nebo pouhé setkání s rodinou, které je na tom všem to nejkrásnější. 

Kdy se celá rodina sejde u stolu, rozdává úsměv a z každého člena jde neuvěřitelně pozitivní energie a vánoční naladění. Celá rodina se sejde v čas, kdy sleduje rozšiřující se úsměv, protože nejen, že to jsou svátky klidu, ale také svátky neuvěřitelného štěstí a úsměvu. Protože se každý těší. 
A co hlavně dělá svátky krásné. Ano jsou to i vůně, je to rodina, jsou to i vánoční tradice, ale co hlavně? Je to rozdávání úsměvu. Jak? Darujete dárek. Ať už je to malinký dáreček, čokoláda, cokoliv, nějakým dalším způsobem dokážete svou lásku k člověku. Možná to zní primitivně, dát dárek, ale je to krásné. Vykouzlíte člověku krásný úsměv, protože ho potěší, že jste si ve vánočním ruchu udělal čas, koupit dárek, vymyslet ho a že jste do jakéhokoliv dárku daroval kus sebe. A to je podle mě to, co dělá svátky krásné,. V ten krásný, zářivý a voňavý vánoční čas, obdarovat lidi, které milujeme, dokázat jim, že nám na nich záleží, říct jim to pár slovy a sledovat, jak jim září oči radostí a jak se jim úsměv rozšiřuje v širší a šírší, až se vám chce brečet z toho, že jste něco takového dokázali. 

6 komentářů:

  1. Wau...úplne krásny článok o Vianociach :) Vystihla si ich úplne dokonale! :)

    OdpovědětVymazat
  2. No.. Asi není co dodat. Spousta tam není není napsaná, ale i tak tam je. :)
    Krásný článek! Hrozně moc se těším na další Vánoční články! :)

    http://blogilateskaty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, jsem ráad, já se taky moc těším, doufám, že se budou líbit:)

      Vymazat
  3. Já asi nikdy nepochopím, ty tvoje články. OMG přeci ony jsou tak prostě boží! Vždy mě úplně vtáhneš a já se nemůžu odtrhnout až do jeho konce.Když tedy přečtu článek, tak se ho prvně snažím vydéjchat a pak mám potřebu napsat nějaké smysluplný článek, který se mi sice asi nikdy nepodaří ale tak YOLO ( :D)
    Strašně se tedy těším na tvoje Vánoční články a na ty Vánoce tedy taky! :) ♥

    http://gilraen-camellie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevíš jak neuvěřitelně moc mě tenhle tvůj komentář potěšil, moc moc ti děkuju, hned mám mnohem větší chuť psát další!:) Děkuju jsem moc ráda, že se články líbí!♥

      Vymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥