úterý 23. prosince 2014

Vánoční Drážďany♥

Vítám vás u takového obsáhlejšího fotopostu.

Dnešní, tady spíš prosincový fotopost, je vánoční, což se dalo u mě čekat. Nejdřív jsem rozmýšlela, co za fotopost udělám, a pak jsem se rozhodla, že vám ukážu fotky z vánočních trhů z Drážďan.
Už 1. prosince (taky se vám tak líbí to datum?) jsem byla se školou na školním výletem. Školní výlety moc nemusím. Naštvané učitelky, lidi, které vidět nepotřebuju a většinou je to tak, že si nic nemůžete prohlídnout pořádně, protože "máš mezeru" Myslím, že takhle to funguje snad úplně všude a jestli ne, tak mi rychle řekněte kde.  Ale jsem ráda, že to takhle škola umožnila, protože jsem na nějaké vánoční trhy děsně chtěla, takže jsem byla ráda.



Fotky už jsem chtěla vydat hned první prosincovou sobotu, ale řekla jsem si, že počkám na fotky z filmu a myslím, že to stálo za to!
Nejdřív bych asi chtěla říct, že fotky nebudou jen z Vánočních trhů, ale z celého výletu:))

No, ale tak začněme fotky z autobusu:)




Pak nás čekala děsně nudná prohlídka vojenského muzea, kde jediné, co nás rozptylovalo byli "tajemné boxy" naše soukromé blbosti a tyhle velikánské okna ve kterých máme samozřejmě fotky. Jo a ještě sedačky, ty byli ultra pohodlné. Ale musí se přiznat, že tři zajímavé věci tam byli.







ale jinak super zeď!:D











 Tajemné boxy:D


nejvíc super fotka, tu si ani nepříjdu tak malá, asi stojím na špičkách:D

No a teď už konečně na VÁNOČNÍCH TRZÍCH!♥ Čekám na ně už od září a byli konečně tady, v celé parádě, plné světýlek, vůně trdelníku, svařáku a klobás všude kolem ve vzduchu a vánoční atmosféra tam pohltila snad každého a každého donutila si aspoň jednu písničku zabroukat spolu s koledy, které se tichou hudbou linuly celými trhy. A když postupně obloha zhasla a celý svět jakoby ovládli světýlka, byl to ten důvod, proč chodit pořád dokola, proč fotit pořád to samé a obdivovat všechno, co vidíme. 


















































 A nakonec tu máte i fotky po městě. Doufám, že se vám fotky líbí a trochu vás vtáhly do té Vánoční atmosféry. Zítra už článek bohužel nebude a bude až blogmas ze Štědrého dne, který bude  25. takže krásné a klidné prožití Vánoc, štědrého Ježíška a hlavně si Štědrý den užijte s rodinou, naplno, s láskou a úsměvem. Krásné Vánoce, Natali♥

4 komentáře:

  1. Teď už jsem nějak neměla náladu číst, ale fotky jsou krásný! Hlavně 58 jak je na ní no.. zmenšenina London eye? Ruské kolo. Myslím, že to bude ono.. :)
    Docela ti závidím, hned bych jela taky =D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc!:) Jo to bylo hrozně kouzelné:)
      Rozhodně se tam někdy vyjeď, jsou to dvě hodinky vlakem:)

      Vymazat
  2. také nesnáším školní výlety, většinou se jim vyhýbám a moc nejezdím :D
    Dráždany jsou o vánocích nádherné, skvělé fotky! :)
    také si užij Štědrý den a těším se na další článek :)*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky možnost:D
      Děkuju moc, naprosto kouzelné jsou:)
      Děkuju ti moc, tobě taktéž, to mě těší!:)

      Vymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥