pátek 30. ledna 2015

Fotoblog- leden 2015

Zdravím vás u fotočlánku!:)

Teprve včera večer, když jsem přišla domů, jsem si uvědomila, že konec měsíce už ťuká na dveře. Teprve tehdy mi došlo, že je čas pro další fotoblog, i když ten lednový není nijak zvlášť symbolický, ani nebylo co fotit. Výkyvy počasí, které se poslední dobou ustálily na studený vítr, ale i lednové slunce a dohromady, mě to krásně ladí na jarní čas, který doufám co nevidět přijde a já budu moct vytáhnout šaty, sukně a ven budu moct jít jen ve svetru a ne dvakrát větší. Nedokážu si představit, že bych se do tohohle vydala ve svetru. Před pár dny napadl sníh, teď to tu vypadá jako na jaře v plném proudu a včera pršelo. Hrozné období, už se vážně těším na léto. 

Měsíc utekl doopravdy rychle. Než jsem se nadála, rozdávalo se vysvědčení. Celý leden jsem se snažila co nejvíce věnovat škole a udělat to, co musím. Taky jsem se snažila nezanedbávat své povinnosti a všechno, co bylo třeba jsem zařídila a domů se vracela obvykle pozdě. Aspoň už se později stmívá a když jdu do školy, už není tma jak v pytli. 
Naštěstí iž nás dostihly tyhle velmi dlouhé prázdniny, tyjo, asi se budu fakt nudit, podle toho kolik mám času. Jak řekla naše učitelka, která je ze Slovenska (nevím, jestli neumí skloňovat, nedošlo jí to, a nebo to fakt myslela ze srandy, kdo ví), že náš čeká jedna prázdnina. Tak uvidíme jak s touhle prázdnina naložíme. Já budu asi lenošit, abych si trochu odpočinula a udělám to, co bylo v plánu o víkendech, ale kvůli učiva jsem to nestihla. Takže dočtu knížku, podívám se na film, uklidím si pokoj no už bylo na čase, za chvíli se nedostaneš ven

Co vy a vysvědčení? 
A jak hodláte strávit tyhle pololetní prázdniny? 


Venku mě nic netáhne, takže jsem v lednu hodně četla. Mrazy a střídavé počasí mě ve volné chvilce zaháněly na pohovku s čajem. A takhle nová knížka, kterou jsem dneska začala číst, vypadá neuvěřitelně hezky. Slyšeli jste oni, nebo jste jí četli? 



Malá ukázka brzkého prvního únorového outfitu. Nechtěla jsem vám ho ukázat celý, tak aspoň ukazuju tenhle zázračný drdol, který se mi hrozně libí a bratrovy připomíná donut a kdybych mu neřekla, že tohle se nejí, asi by mi tu hmotu rozkousla a vyhodil poté. Já si s ním, ale užívám poslední chvilky dlouhých vlasů, protože tenhle týden jdu konečně ke kadeřnici. No a taky fotka na lavičce, maličký spoiler, ale to snad nikomu nevadí.



V lednu jsem se činila s outfity, takže i ty k lednu patří, takže tady je menší vzpomínka na ně, pokud jste je neviděli a chtěli to napravit tak odkaz na první je zde a na druhý zde 




Fruit ninjovské focení bylo sranda. Jen tak si dejte na hlavu jablko a do ruku nůž a dělejte, že jste ninja. Slibte mi, že to někdy zkusíte, fotky byli skvělé a smály jsme se nad nimi ještě dlouho!





No a bez čeho by se moje fotoblogy neobešly? Přesně tak, bez hlady jídla nakonec. 
Profitelorky moc nemusím, ale jednou za čas je miluju a sním hned. No a když to zkombinujete s kávou a jablečným džusem, dlouho to na stole ležet nebude. 
Lívance jsem dlouhou dobu neměla, zelenou jsem dávala vaflím, takže po dlouhé době, mě potěšilo, když jsem přišla domů a ještě teplé ležely na stole. A před odchodem do školy si je dát na snídani, to je skvělý start do dne!
No ale jinak jim celkem zdravě a aby jste mi věřili, tu je ukázka jedné mojí večeře. Zelená převaha, která chutnala královsky. 

Co jste četli v lednu vy, na čem jste si pochutnávali a jak jste celý měsíc zvládly? 

Natali♥

10 komentářů:

  1. Stalker je tady. :D Moc se těším na tvůj outfit, protože už na lavičce se mi moc líbí! :) Jo a Naťo, poslala jsem ti mail, prosím, podívej se na něj. :)

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že tě tu vidím:)
      Děkuju moc:)
      Už jsem ti na něj odepsala, promiň, že tak pozdě, ale přece:)

      Vymazat
  2. Jelikož bylo to vysvědčení, tak i já se k knížkám moc nedostala. No ale čtu teď Hledání Aljašky od Greena, vysvědčení jsem čekala lepší a jsem zklamaná, no ale aspoň mám co zlepšovat. A už jsem tedy nesmírně ráda, že leden skončil a ty stresy už jsou skoro všechny pryč! :D
    Mě sice prázdniny čekají až od 20 února ale aspoň si je užiju až do 9 března! :)
    Krásné fotky! :)

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hledání Aljašky si chci přečíst v angličtině, prý je to hezčí, ak uvidíme, jestli to zvládnu:)
      Vím, že moje vysvědčení mohlo být lepší, ale věděla jsem že bude takové. Přesně tak, aspoň je co zlepšovat.
      Ty stresy byly nevyzpytatelné, jsem ráda, že jsou fuč.
      Týjo, dva týdny, to bych si pak těžko zvykala znovu na školu:D
      Děkuju:)

      Vymazat
  3. Já mám tedkom rozečteno hrozně moc knížek. Paper town od Johna Greena, Labyrint: Útěk od Jamese Dashnera a Čarodějku z Portobella od Paulo Coelho :-) Takže čtivá nálada je u mě taky v plném proudu :-D
    A ty lívance vypadají opravdu dobře. Mňam. ♥ :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím proč, ale nedokážu číst víc knížek zároveň a obdivuju lidi, co to dokáží :D A jestli čteš ještě tři, tak to by bylo asi mimo mé všechno chápání :D :))
      Děkuju♥

      Vymazat
  4. Krásné fotky, líbí se mi tvůj styl oblékání :) Vysvědčení mohlo být lepší, ale mám vyznamenání, takže jsem spokojená :)
    Mám rozečtenou Harryho Pottera a relikvie smrti :) Potom si chci přečíst Žena v černém a strašně se těším až si ji koupím. Doufám, že bude čas na čtení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, nevím jestli se tomu dá zrovna říct nějaká styl, ale děkuju:)
      K vyznamenání gratuluju:)
      Mám hroznou radost,když si koupím novou knížku a vždycky se na to těším, takže tě chápu:)) Když už si jí koupíš, čas si určitě najdeš:D :))

      Vymazat
  5. Ta knížka mě docela zajímá, jen nevím jestli si na ni najdu čas..
    Ten drdol se ti hrozně povedl. Nevím jestli je to mými polodlouhými vlasy nebo mají nešikovností, ale můj vypadá jako bych si ho udělala a potom s ním usnula =D :)
    Jídlo bych hned ochutnala! Myslím, že tyhle fotky budu muset vynechávat, protože potom na ně mám vždy hroznou chuť =D :)
    Tvoje "fotoblogy" mám hrozně ráda:).

    http://blogilateskaty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě přišla zajímavá hned a jak jsem jí držela koupenou, byla jsem štěstím bez sebe.
      Věř mi, na tom drdolu není nic komplikovaného, taky jsem si myslela, že mi to nepůjde, ale je to snadné:) A vlasy taky nemám moc dlouhé, ale jde to naprosto v pohodě:) Takové drdoly moc dobře znám, byl čas na změnu:DDDD
      Taky to mám stejně, ale fotky jídla mě prostě nejvíc baví:D

      Děkuju, to jsem ráda:))

      Vymazat

Děkuju vám, za každý milý komentář!:) ♥